معیارهای زیربنایی ساخت سایت های تجاری - کد d
نوشته شده توسط:عغغف عغفلقب در | ۰۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶ | ۰ دیدگاهمعیارهای اصلی طراحی سایت های تجاری
این مقاله توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.
صفحات صنعتی در کل دارای سه بخش میباشند :
خصوصیات محصول: هر مشتری میبایست بتواند یک محصول خاص را از میان بخشی از محصولات مشخص نماید. این کار میتواند به صورت تصویری، با استفاده از یک لیست انتخابی یا با استفاده از یک برنامه جستجو انجام شود.
مشخصات محصول: اکثر محصولات صنعتی همراه با توضیحاتی عرضه میگردند که صفحه توضیحات نامیده میشود یک صفحه مشخصات آمیخته ای از نوشته، عکس و توصیفاتی در مورد کارایی محصول در یک ورق کاغذ است. خصوصیات ویژگی ها یا تصویر تشریح کننده اجزای کالا، اغلب دلیل فروش یک محصول میباشند. البته با توجه به قابلیتهای وب، ایجاد صفحه مشخصات کالا در وب به الگوی سنتی، محدود کننده به نظر میرسد. مشخصات کارایی محصول میتواند به صورت 3d و همراه با حرکت ایجاد شود، همچنین خود محصول در حال انجام عمل، قابل نمایش باشد.
ارتباط با مشتری: کارت های جالبی را که در آنها از شما پرسیده میشود «آیا تمایل دارید که نمایندگی سرویسهای مشتری در مورد کالایی خاص با شما تماس بگیرد؟» را بخاطر بیاورید. با استفاده از سایت سئوالات تقریبا پس از پرسیده شدن جواب داده خواهند شد. طراحی صفحات خرده فروشی کاملا با صفحات صنعتی متفاوت است چرا که در مورد محصولات خرده فروشی، انتقال اطلاعات تکنیکی چندان مورد توجه نمیباشد. در هر صورت چیزی که در این نوع صفحات دارای اهمیت بسیار است، تطابق تصاویر با خود محصول میباشد.
این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.
نظرات
ارسال نظر